Maak video onderdeel van je corporate identity
Maak video onderdeel van je corporate identity Steeds meer bedrijven zien het belang in van het gebruik van video op hun website. Dat is mooi. Als je je als organisatie wilt profileren met video dan moet zo een video bij je bedrijf passen. Je ziet steeds meer video’s die er [...]
Automatisch reacties beoordelen op YouTube
Op socialmediakanalen en YouTube worden makkelijk ongepaste reacties geplaatst. Vaak gebeurt dit anoniem. Vervelend voor je merk als dit gebeurt. YouTube erkent dit ook en heeft haar algoritmes zodanig aangepast dat het herkent of een reactie mogelijk ongepast is. De functie heet 'Vasthouden om te beoordelen'. Beoordeel reactie Hoe werkt [...]
Streaming belangrijk platform voor marketeers
Streaming video is bezig met een explosieve groei en neemt nu al het overgrote deel van het internet dataverkeer voor zijn rekening. Video streamingdiensten als Netflix, HBO en binnenkort Disney Plus hebben de afgelopen jaren al gezorgd voor een enorme verschuiving van traditionele tv naar streaming video on demand. [...]
Effectief video inzetten met het 3H-model
Hoe leg je een goede basis voor succesvolle inzet van videocontent en hoe zet je video effectief in? YouTube ontwikkelde daarvoor het 3H-model. Het model zorgt voor structuur en valt uiteen in de volgende H’s Hero Content Het doel bij Hero Content is om een zo groot en breed mogelijk [...]
De kracht van gepersonaliseerde video
Beste Hans, Bedankt dat je al tien jaar klant bij ons bent. Fijn dat je onze producten zo waardeert. We kregen van jou zelfs een 9 voor onze dienstverlening. Als je bovenstaand in een video gepresenteerd krijgt dan ben je zeker bereid om de video nog even verder [...]
Betrek je medewerkers met video
Video op het internet is inmiddels gemeengoed geworden. Organisaties weten dat online video een essentiële bijdrage levert aan hun communicatiemix. Interne communicatie Als video zo goed voor je externe communicatie werkt, hoe zou dat dan werken voor interne communicatie? Het antwoord is natuurlijk: net zo goed. Want, net als [...]